tirsdag 14. juni 2011

Det gode liv

Så er pinsti over for denne gang... Jeg har hatt det rimelig bra - med mye besøk! Det er alltid hyggelig. Jeg kom altså hjem fra sykehuset på fredag etter noen dager med intravenøs antibiotika. Når man drar hjem er det alltid over på tabletter, jeg følte meg ganske bra da jeg dro fra sykehuset. Der er det jo lite utfordringer praktisk - flate golvet og heis mellom etasjene. Hjemme er det jo trapper, og ikke så godt tilrettelagt. Det blir derfor overgang! Jeg er fortsatt ganske tung i pusten, og kroppen føles tung!
For en tid tilbake kjøpte jeg denne fine boka for å skrive dagbok fra drivhuset. Tomatplantene er blitt ganske store nå. Kommer bilde av dem senere.
Jeg har satt to stoler og et lite bord i drivhuset. Det har blitt en fin plass å ta en kopp kaffe, kose seg med strikketøy, en god bok e.l. Altså en del av det gode liv! Godt å være hjemme igjen og kunne stelle og stulle litt med blomstene sine...

Nå får vi bare håpe at kreftene kommer tilbake!