torsdag 9. juni 2011

Stemning fra rom 419!

Se på dette festbordet som var dekket her i går kveld! Med furutallerker, ordentlig bestikk og glass med stett! God salat og stor stemning! Veldig kjekt, og en annerledes opplevelse for alle. I dag har noen fra personalet innrømmet at de hadde så lyst å gå inn for å se hvordan vi hadde det. Morsomt!
Ettermiddags-stemning på rommet nå i ettermiddag. Bildet ble litt mørkt, sola titter egentlig inn og lager et fint lys.

Det går bedre og bedre med helsa. Feberen er helt borte, og blodprøvene er finere. Eneste er at jeg har litt vondt i høyre side. Så jeg har vært på ultralyd av nyrene, men det viste ingenting galt.
Jeg reiser nok hjem i morgen, da blir det rolig helg hjemme med besøk av svigerinne og svoger fra Tønsberg. Det blir hyggelig!

3 kommentarer:

  1. Så ut til å ha vært en koslig kveld på rom 419. Leste intervjuet med deg i Kjerkeblad i dag. Det var bra.

    Ser at du har planene klare for helga. Kos deg med besøket. Her blir det å rette tekster. Kan være greit det og, særlig når jeg finner en god en.

    Klem fra Randi

    SvarSlett
  2. Så godt d er å lese at du føler deg bedre, Inger!!! Er imponert over hvordan du deler erfaringene dine med oss. D er tankevekkende, levede og lærerikt!

    Takk og takk igjen! Håper du får en riktig trivelig helg! Klem fra Brita

    SvarSlett
  3. hei!
    - så fantastisk!! en ekte gullstund!!
    Blogger tuller med meg så jeg har hatt problem med å legge inn kommentarer, får se om jeg lykkes nå da.... håper infeksjoner holder seg borte en stund nå da, og at sommervarmen snart er på plass ... vi er på tur til Romsdalen, har overnattet på Dovre i natt.
    Hyggelig at du likte kortet forresten...
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.