fredag 17. juni 2011

MR

Det er altså så godt å få være hjemme, her på eget soverom. Å kunne ligge i senga til langt på dag om det er det en føler for... I det siste har jo været vært skiftende, ganske høstlig enkelte dager. Så det har ikke akkurat vært så veldig fristende å stå opp på slike dager. Men for all del: jeg er oppe hver dag!
I dag har jeg vært i MR, av hodet altså! Møtte før kl 09.00, så i dag var det tidlig opp gitt.. Når man skal i MR, må det settes kontrast - og da kan man lett bli seende slik ut...:
Det er fordi man setter inn en såkalt veneflon. Jeg har så tynne og ødelagte årer, så det er ikke så lett. Men det er ikke alltid det blir så ille som dette.
Skal ikke klage, men det blir nok litt ømt framover. Jeg har legetime med en av kreftlegene fra Haukeland på mandag morgen. Om han får sett noe på bildene av hodet da, vet jeg ikke. Jeg håper han lytter på lungene, og så får vi se om/når det blir tapping igjen. Jeg er nemlig ganske tung i pusten...
De siste dagene har vår kjære datter vært hjemme og passet mor og de firbeintemens far har vært i Oslo et par dager. Da fikk jeg disse sokkene hun har strikket i bursdagsgave til meg!! Fine! Tusen takk!

God fredagskveld og god helg til de som titter innom!