søndag 29. mai 2011

For en festhelg!

Ja, dette har vært en festhelg av de store. Det begynte med bursdag på fredag. Da hadde vi invitert venner til spekemat og hyggelig samvær i vårt glasshus. Veldig kjekt når gjestene har med seg mat i stedet for å lure på hva en skal gi i gave... (nå fikk jeg jo egen gave fra flere også da....) Tusen takk!
Se for ei herlig kake som kom hele veien fra Gismarvik. Med spillende lys til og med! Lørdag var jeg i 60 års lunsj hos kollega og venninne Karin kl 12.
Da var jeg jo allerede kledd, så etter en god hvil, bar det avgårde til 55 årsfeiring på Avaldsnes. Nesten 20 damer, og stor stemning! Jeg holdt ut til over midnatt!
Nå er det laget ny kake til kaffeslabberas med min bror og hans familie i fem-tida. Gleder meg til det også.
Her går det slag i slag, som det heter. Snakk om feiring minst tre dager til ende!


Midt i det hele har jeg veldig dårlig pust for tida, og litt feber. Ringte sykehuset i går morges, prøvde å få en avtale om å bli tilsett av en lege på ca klokkeslett. Men det var ikke mulig, jeg måtte bare møte opp og vente til noen kunne treffe meg. Det vet jeg kan ta lang tid i helg - med lite bemanning. Og som alle skjønner, så har ikke jeg tid til å sette meg på sykehuset. Så jeg valgte å se det an.
Hadde litt feber i dag morges også, i dag er jeg jo hjemme og slapper av. Hviler godt, så får vi se i morgen!