onsdag 1. juni 2011

Blå pyjamas

Da er jeg hjemme igjen etter et døgn på sykehuset. Jeg har blitt mer og mer tungpusten i det siste, i helga hadde jeg litt feber også. Jeg fikk derfor avtale om å komme på sykehuset tirsdag morgen.
Etter legundersøkelse, blodprøver og røntgen av lungene, fant man ut at jeg hadde en del væske på venstre lunge.
Kl to i går ble det satt inn dren, og tappet 2,3l pleuravæske!! Det var ganske smertefullt, både muskulatur og lungevev ble endret i full fart....
Så fikk jeg frostrier og feberstigning. Behandlet med antibiotika mot lungebetennelse. Det ble en natt i lyseblå pyjamas og nettingtruse, ja!!
Kom hjem igjen i ettermiddag - med Penicillintabletter! Litt feber, men mye bedre å være hjemme i sin egen seng.

God Kristi Himmelfart!

1 kommentar:

  1. Godt høre fra deg, har vært innpå noen ganger ja. Med den behandlingen vil du nok få deg en fin langhelg etterhvrt. Ha en god tur til gourmetmåltidet og kosen.
    Håper du er opplagt til avtalen vår på tirsdag.
    Eller har jeg allerede hørt sju cder
    Fra boken, jeg har ståellt i Hagen idag med lydbok. Klem fra meg

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.