onsdag 20. april 2011

God påske

Tusen takk for mange kommentarer og hilsener på alle måter! Jeg kan godt forstå at det er vanskelig for mange å finne ord. Jeg har ikke så mange ord selv heller, men det gjør godt å vite at mange tenker på meg, og føler med meg.
Jeg lever dagene så vanlig som mulig, men samler jo fortsatt på små opplevelser og samvær med familie og venner. I går klarte jeg å gå en tur i Bjørgene, det har jeg ikke gjort siden tidlig i februar. Det var så deilig, og det gikk så fint med staver.
I dag har jeg vært på hytta til min brors fam på Fosen. Deilig å sitte i sola, og avslutning med reker. Fantastisk!
I kveld kommer Ingrid hjem, i morgen er påskelam - som jeg gleder meg masse til.
Fredag drar vi på hytta, jeg skal fraktes med skuter, sitte i hytteveggen og bare la meg varte opp. Da kommer vår andre håpefulle med kjæreste. Mye å glede seg over!

God påske til alle!