onsdag 20. april 2011

God påske

Tusen takk for mange kommentarer og hilsener på alle måter! Jeg kan godt forstå at det er vanskelig for mange å finne ord. Jeg har ikke så mange ord selv heller, men det gjør godt å vite at mange tenker på meg, og føler med meg.
Jeg lever dagene så vanlig som mulig, men samler jo fortsatt på små opplevelser og samvær med familie og venner. I går klarte jeg å gå en tur i Bjørgene, det har jeg ikke gjort siden tidlig i februar. Det var så deilig, og det gikk så fint med staver.
I dag har jeg vært på hytta til min brors fam på Fosen. Deilig å sitte i sola, og avslutning med reker. Fantastisk!
I kveld kommer Ingrid hjem, i morgen er påskelam - som jeg gleder meg masse til.
Fredag drar vi på hytta, jeg skal fraktes med skuter, sitte i hytteveggen og bare la meg varte opp. Da kommer vår andre håpefulle med kjæreste. Mye å glede seg over!

God påske til alle!

4 kommentarer:

  1. God påske til deg også. Nyt det fantastiske været og la alle dulle med deg.

    Klemmer fra Sol

    SvarSlett
  2. hei hei inger..... er inniom bloggen din rett som det er...men har blitt ei lita stund si nå... mye jobbing med lemming og grising... er heilt paff! Tårene renner som bare det!!!! vil bare ønske dg masse lykke til,eg synes du er tøff. samtalene med dg vår/sommer 2010 på haukeland satte dype spor på en god måte.. klem ingunn fra frafjord

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og dine en vidunderlig og avslappende påske!! Stor klem fra meg til deg!! Brita

    SvarSlett
  4. Håper du nå har gode dager på hytta og lar deg dulle med! Ønsker deg og dine en velsignet påske! Tenker på dere og har dere med i være bønner. Klem fra Sonny

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.