lørdag 9. april 2011

God morgen lørdag!

Vel, vel så var det ny febertopp i går kveld. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro..... Vil ikke ta kontakt med sykehuset. Vil jo ikke dit uten at det blir helt akutt nå.

Nå i morges målte jeg tempen igjen , og da var den 35,1!!!!!!! Rett før det blir på minusgrader he,he!!! Ganske skummelt det også. For mye og for lite av alt... Jeg er nok ganske engstelig for det meste for tida. Og det er ikke så rart kanskje.
Når jeg tenker på det nå, så hadde personalet på avd der jeg lå sykehuset det veldig travelt. Det var hvertfall ingen som hadde tid til å høre eller spørre. De gjorde det de skulle og UT. Ingen!

Det var sol da jeg våknet i dag, nå har det skyet over. Og det er helt greit for meg. Jeg må ta det med ro inne likavel. Og mellomskyet vær passer bedre på hvordan jeg har det inni meg.