søndag 10. april 2011

Travel søndag

Først må jeg si at bildene av snøklokkene på innlegget lenger nede er tatt i slutten av mars. Nå er er plenen helt grønn og klokkene på hell...
Det har vært en fantastisk helg værmessig. Jeg måtte sitte ute litt på lørdag ettermiddag.
I dag har vært en veldig travel dag med mye besøk og telefoner, sms`er m.m Jeg har ikke hatt feber og føler meg ellers ganske fin. Nå gjenstår bare å få pakket litt tøy til å ha med til Bergen. Det gjelder å huske alle papirer, tabletter, toalettsaker m.m.

Tusen takk for alle gode ønsker! Og alle som tenker på meg disse dagene. Jeg kommer til å ha PC`en med så jeg kan blogge underveis hvis jeg føler meg god nok.

2 kommentarer:

  1. Har følgt med deg på bloggen lenge og tenkt på dere mye, vil ønske at turen til Bergen denne gang vil gjøre deg godt.
    Klem Signy

    SvarSlett
  2. Hei, og lykke til i Bergen, sender deg litt ekstra superpowerkrefter!

    så flotte snøklokker!! Jeg fant den første snøklokka i hagen vår i dag, og fortsatt er det mye snø på plenen, men det blir ikke lenge før det er borte for denne helga har vi hatt direkte sommervarme.

    Bra at det har blitt varmere på Haugalandet også, var en tur der vest sist helg, da var det vind og regn fra alle kanter ......

    Ha det godt, og lykke til med behandlingen på Haukeland
    - klem fra Jorunn

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.