torsdag 17. mars 2011

VÅR VOV-VOV

Midt oppe i alt som har skjedd her hos oss, så har Vår faktisk fyllt 1 år. I dag 17. mars er det en måned siden bursdagen (17. februar). Ikke det at vi har feiret akkurat, men tenkte det var greit å vise litt bilder av vår unge dame!
Hun oppholder seg mye på taket av hundehuset. Hun hopper opp og ned der, sprek som bare det. Den plassen får hun ha for seg selv - for gamle Tito kommer seg ikke opp. Han har nå funnet ut hvordan han kommer INN i huset, så han ligger mye der.
Her er det børsting og stell som foregår på taket. Nå når vårsola begynner å få tak, ligger hun gjerne og koser seg i sola.
Noen netter for en tid tilbake fikk hun være inne da hun var redd i for mye vind. Da finner hun på litt av hvert. Dette var f.eks en dørmatte! Hun kan finne på å bite på, og maltraktere de mest overraskende ting. Så det er best å passe på.
Tito har måttet kapitulere. Det er hun som er sjefen! Sånn er det med den saken!

Med meg går det rimelig bra nå. Jeg har vært på CT undersøkelse på Hgsd sykehus i dag, men får ikke vite resultat av det før innleggelse på Haukeland. Det er travelt med mange undersøkelser for tida. Dessuten var jeg på apoteket og hentet et nytt lass med tabletter. Jeg er flink, og tar medisiner som jeg skal...

Snart tilbake!