onsdag 16. mars 2011

Frokost og gyngestol

Enhver blogger viser ofte hva man lager, og hva man spiser - akkurat som det er så interessant! Men i dag viser jeg altså min frokost: kefir med god frokoststrø ( med svensk bohvete), litt syltetøy og TABLETTENE! Jeg er ikke så vandt med å ta så mye tabletter, kan du si. Men når de bare hjelper -og det synes jeg at de gjør nå. Smertene er ikke framtredende, men er fortsatt veldig nummen i hender og føtter.
Den amerikanske gyngestolen etter mor har fått hedersplass i stua. Med hennes alpakka-sjal og morsdagsputa, som jeg sydde tidligere. Det er nemlig sånn at å gynge i gyngestol, virker stimulerende på balansesystemet i det indre øret. Så jeg gynger i stolen så ofte jeg kan.
Ble den ikke fin?

Dagene går sin gang, jeg har jo trappet ned på Decadron, og må følge med på om trykket øker i hodet, hodepine og evnt dårligere funksjon. Det er litt stress å vite helt hvordan kroppen til enhver tid fungerer. Er det litt bedre nå, eller kanskje værre. Hva er bivirkninger av tabletter? Vel, vel litt kaos akkurat nå. I kveld skal jeg på venninnebesøk, det gleder jeg neg veldig til.

Snart tilbake!