fredag 25. februar 2011

Brimis kraftkakao

Når formen ikke er god, er det faktisk kjekt med VM fra Oslo.. Dårlig vær, men god stemning der! Kan anbefale kakaoen til Brimi, (fritt fra DBs VM-ekstrabilag torsdag..)

2ss kakaopulver
1 1/2 dl vann
1 ss sukker
1 dl solbærsaft
evnt litt stjerneanis

kokes opp og kok 10 min.

Hell på 2,5 dl melk og varm opp til kokepunkt.

Iflg Brimi kan denne like gjerne nytes hjemme foran TV som utendørs.
Det ble kanskje litt kraftig smak for meg, vil anbefale å redusere solbærsaft og heller øke melkemengden. Anis var veldig godt!

For øvrig har de ringt fra Haukeland i dag. Skal møte neste søndag, og har time tidlig mandag 7.mars. Akkurat som lovet, må jeg si!
Så får jeg ta en dag om gangen fram til den tid!

God fredagskveld til alle som titter inn!

3 kommentarer:

  1. Kjære Inger
    Jeg vet du har stor evne til å mobilisere, men det er grenser for selv den tøffeste Nå er det harde tak. Vi tenker på deg alle sammen. Så godt at du får komme inn på mandag.. Jeg håper virkelig du får lindring av behandlingen, og at du kan få førligheten tilbake. Takk for kakaooppskrift. Den skal vi prøve til fjells i dag. Varm klem og om mye omtanke fra Hanne

    SvarSlett
  2. Godt at ventetiden for behandling ikke blei lenger selvom hver dag er en for mye. Du kommer deg på beina igjen med din innstilling og mot.
    Mange tanker følger deg. Klem

    SvarSlett
  3. God at de tar hånd om deg. Ønsker deg alt godt i alt du må gjennom. Det vakre, det som gir energi er du så god på. Takk for alt du formidler. Inger, du har ennå ikke fortalt din siste gode historie. Gud være med deg. Vi er mange i heiagjengen.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.