mandag 24. januar 2011

Travle tider i januar

Vi har hatt det travelt med flere småreiser i det siste, i helga har Ingrid vært hjemme og hjulpet med de firbeinte mens han far har vært på samling østpå (jobb..)

SÅ det har vært lite tid til blogging......., men det må vi gjøre noe med! Om dagene driver jeg jo en del med håndarbeid, vil vise noe av det nå (det kommer mer :-)
Jorunns hobbyblogg spurte tidligere hva det var jeg sydde til jul. Jo, det var store gode forklær til tre venninner, sydd av noe gardinstoff jeg hadde liggende. Stor god lomme med applikerte hjerter midt foran. Jeg lagde også grytekluter med tilsvarende hjerter, og en duk. Tror det ble ålreite gaver.
Som jeg har nevnt tidligere har min gamle mor ikke vært så god i det siste. Hun var stadig kald, og jeg hadde disse tøflene liggende. Med såle og en knapp ble de ikke så værst, ser litt snåle ut - men fungerer bra.
Så har hun fått pulsvarmere som jeg strikket til henne. De var så populære at nå vil hun gjerne ha et par til. (Ja, sånn ser hendene ut når man er tynn dame på over 90!)

Jeg har begynt en liten produksjon av futeraler til iphone-tlf. Det har jo vært i nyhetene at disse telefonene ikke tåler kuldegrader. Tenker å bruke kreativiteten, og utvikle flere modeller av disse. Både farger og mønster kan variere.Kan gjerne strikke på bestilling også, så hvis du ønsker en slik, så bare gi et lite vink! Obs! Kan selvsagt strikke til andre tlf-modeller også!

Ellers har jeg det ganske bra for tida. Bobler av ideer og har en god del energi! Klar for å pusle videre...... Ha en fin dag!