torsdag 13. januar 2011

Bambi, Inger og Maria



I dag tenkte jeg at jeg skulle skryte litt av at jeg har vært flink i det siste, og gått tur hver dag. Det har riktignok vært litt av en utfordring - på glattisen og i øsende regnvær eller rettere "vadlasletta" som vi sier på dialekt....Men i forgårs tryna jeg skikkelig, som Bambi på isen..... nærmest! Hvis du vil kose deg med den flotte Disney-filmsnutten kan du se her
Det gikk ikke fullt så ille for meg, men jeg er ganske mørbanka og litt blåmerker her og der. Det går greit med småsmerter, men jeg merker jo at jeg er var for alt som skjer med kroppen min....


I dag er jeg mildt sagt rystet over pågripelsen av Maria Amelie - som faktisk ble kåret til årets nordmann i fjor... Hvordan er det vi behandler våre medmennesker?

Boka hennes går som opplesning på NRK P2, og i går hørte jeg faktisk første kapittel, lenke her hvis du vil høre historien hennes