fredag 17. desember 2010

Kristtorn - med eller uten bær

I begynnelsen av november så kristtornen vår slik ut:
Og jeg tenkte at i år blir det å pynte til jul med kristtorn MED BÆR fra egen hage.... Men den gang ei! Da frosten kom, ble bærene mat til småfuglene,
og nå er det ikke et eneste igjen. Vi har ikke fått hengt opp utebelysningen som vi pleier å ha på denne busken/treet ennå heller. Jul blir det nå lell!!
Kjærlighetens høytid nærmer seg med stormskritt, og formen min er stigende - tror jeg...

Selv om jeg kastet opp til morgenen i dag, har jeg faktisk greid å være med på julehandel! Vi planla å dra på Meny i Karmsundgt for handel midt på dagen i dag. Det viste seg å være veldig lurt. God plass, godt utvalg - litt dyrere enn på Obs, men fri og bevare meg vel -- å slippe trafikk-kaos, køgåing og masse masse folk... Vår modell vil jeg absolutt anbefale! Nå kjenner jeg at roen senker seg, godt å ha fått det meste i hus. Nå skal jeg bare pusle hjemme!

Til alle som er involvert i Good News` jubileum, vil jeg bare si LYKKE TIL! Jeg holder meg unna store mengder mennesker nå når immunforsvaret mitt er svekket. Men vi har vår eldste hjemme for anledningen, han skal spille. Jeg skal kose meg med besøk av min bror fra Arendal. Han har meldt sin ankomst, tradisjonen tro...

GOD HELG!