lørdag 30. oktober 2010

Rolig lørdag på sofaen

Vel hjemme fra Bergen i går kveld, har jeg i dag hatt en hjemme-alene-dag. Da har jeg tatt det lungt på sofaen. Sovet litt, og hørt masse på radio. I tillegg til å lese aviser, ryddet litt på plass klær m.m. Bare ladet opp til 50-års feiring i kveld! Formen er sånn passe bra, så jeg får se hvor lenge jeg holder ut....
Sammen med meg i heimen er en deilig skål med hjertesjokolade. Masse Fair Trade sjokolade som kom inn gjennom døren her en dag.
Og så har jeg en kolibri i glass som vokter over aktiviteten i heimen til enhver tid. Fin den også. Har forresten fått den til jul fra sønnens kjæreste.

Og hun skal for øvrig ha program på TV i morgen. ÅPEN HIMMEL på Nrk1 kl 17.30 - pilgrimstur til Santiago de Compostella. Se på alle som har anledning!
GOD HELG til alle som titter innom!