lørdag 30. oktober 2010

Rolig lørdag på sofaen

Vel hjemme fra Bergen i går kveld, har jeg i dag hatt en hjemme-alene-dag. Da har jeg tatt det lungt på sofaen. Sovet litt, og hørt masse på radio. I tillegg til å lese aviser, ryddet litt på plass klær m.m. Bare ladet opp til 50-års feiring i kveld! Formen er sånn passe bra, så jeg får se hvor lenge jeg holder ut....
Sammen med meg i heimen er en deilig skål med hjertesjokolade. Masse Fair Trade sjokolade som kom inn gjennom døren her en dag.
Og så har jeg en kolibri i glass som vokter over aktiviteten i heimen til enhver tid. Fin den også. Har forresten fått den til jul fra sønnens kjæreste.

Og hun skal for øvrig ha program på TV i morgen. ÅPEN HIMMEL på Nrk1 kl 17.30 - pilgrimstur til Santiago de Compostella. Se på alle som har anledning!
GOD HELG til alle som titter innom!

2 kommentarer:

  1. Hei Inger!
    Her er Inger på Vormedal. Har fått oppgitt sida di av Lillian. Veldig glad for å se at behandlingen har hjulpet. Tenker ofte på deg og er også glad for at jeg slapp inn på bloggen din. Stikker innom innom og sjekker helsa di med jevne mellomrom. Lykke til videre Inger!

    SvarSlett
  2. Kjære Inger!
    Det var med spenning jeg logget meg inn på sidene dine. Flott behandlingen hadde virket og at du fekk ny kur. Du er enestående Inger!! Kjekt å se deg på koret.Vi er mange på Haugalandet som tenker på deg, ja i større omkrets og. Nyt hjertesjokoladene!

    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.