onsdag 27. oktober 2010

YES, EFFEKT!

For dem som lurer, kan jeg nå meddele at kuren har hatt effekt!!! Totalt 2,4% reduksjon, ikke all verden, men det vurderes som positivt av kreftlegen. Og jeg skal altså fortsette med kurene. Det som nå er spørsmålet er om jeg skal få kur i morgen, eller om jeg må vente til mandag. Det avhenger av verdiene på blodplatene mine.
Uansett så skal jeg hvertfall feire med sushi-middag hos min datter...!! Klem til alle!

Så: to timer senere -
blodplatene har bedret seg så mye fra i går til i dag at DET BLIR KUR I MORGEN! Hjem fredag, som vanlig...

9 kommentarer:

  1. Det var en knallflott nyhet. Nå ble jeg kjempeglad. Kos dere, og hils så mye.Kjempestor kleeeem fra Turid.

    SvarSlett
  2. Nå blei me og glad! Har tenkt møkje på deg i går og i dag. Feir med sushi (sjøl om eg synes det hørtes litt vågalt ut.....) Anne Berit og Ole Steffen

    SvarSlett
  3. GRATULERER ,JIPPI:))))))))))))))))))))
    Beste nyheten på lenge, kos deg ikveld :))))

    SvarSlett
  4. Så kjempebra Inger :) Godt å høre!

    SvarSlett
  5. Det var en utrolig god nyhet, kos deg skikkelig sammen med Ingrid og med sushi :-)
    stor klem fra sørlandet

    SvarSlett
  6. hei Inger. Har ventet i spenning på nytt. Dette var gode nyheter. Håper vi sees på lørdag. Klem - Randi

    SvarSlett
  7. Toppers, godt nytt! Sjøl om kurane er tøffe, men da gir det mening! Klem fra Marit

    SvarSlett
  8. Kjære Inger! Dette var virkelig gode nyheter. Jeg er så glad på dine vegne. Det er vel en litt paradoksal følelse, når du nå skal påan igjen, men DET VIRKER iallfall. God å vite det. Jeg er på Flesland. Reiser hjem nå. Flybill var låst, og det var liten tid til overs. Kos deg med sushi og datter! Hils! Hanne

    SvarSlett
  9. ååå - så flott nyhet, det var jammen bra!
    - så hold ut videre!

    Klem fra
    Jorunn

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.