tirsdag 17. mai 2011

Den syttande

Så er 17.mai 2011 snart over. Han far og eg har hatt en rolig feiring. Vi var på lunsj hos niese Vigdis sammen med familien der.
Her er et eksempel på super enkel erstatning for kake. Jordbær, smash, physallis og valnøtter. Sammen med vanilje kesam elller is, er jo dette veldig sundt og GODT!! Nam, nam...
Men ordentlig ostekake, pyntet til 17.mai er jo ikke å forakte det heller...
Når bunaden sitter som et pølseskinn, er det greit å ha et Oleana antrekk å ty til. Ikke værst det heller. Legg merke til silkeskjerfet, det fikk jeg til jul og er skikkelig eksklusivt altså. Vevd etter tradisjonell metode. (Selges på Singer sysenter, det var reklamen!)
Den 16. hadde jeg besøk av to barndomsvenniner. Den ene har jeg ikke truffet på over 40 år, og er Jorunns hobbyblogg. Den andre er Mari-Ann som driver Hobbykjelleren, skikkelig hobbydamer dette med andre ord. Vi koste oss med mimring i min glassveranda til tross for surt regnvær ute. Kjekt!

Ha en fin kveld videre til deg som kikker innom! Jeg reduserer og reduserer på medisiner, og har det rimelig bra. See U!