fredag 1. april 2011

Eg e syke...

Hvis noen lure på hvorfor jeg ikke har blogget på lenge, så e grunnen at jeg fikk plutselig feber natt til tirsdag. Jeg har jo åpen dør på sykehuset. Det var ikke så lett å komme seg til sykehuset med 40 i feber. Det ble tatt maase prøver, og jeg får antibiotika mot uinveisinfeksjon. Ble utskrevet i går, men feberen spretter litt opp og ned fremdeles 38,6 imorgea. Men nå vil jeg se det litt an. Tar det med ro hjemme nå, så får vi se....

Ser ut som helga blir det fint vær å være inne!! God helg til alle!

6 kommentarer:

  1. Godt du er på bedringens vei Inger. Jeg skal bake gulrotkaken din nå. Morten og Karla kommer i kveld så det blir familiehelg så da blir det godt med Gulrotkake
    God helg Inger. Snakkes til uka

    SvarSlett
  2. off, det var ikke kjekt!!tenker på deg tante <3

    God bedring og god klem til deg fra meg :)

    SvarSlett
  3. Ragnhild Galtung2. april 2011 kl. 21:25

    God helg, Inger!
    Håper at antibiotikaen tar knekken på dette slik at du kommer deg fort utpå tur igjen.

    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett
  4. Takk for sist, tiden fløy så fort. Ordentlig innevær denne helga. Lykke til på mandag.
    Hilsen Marit

    SvarSlett
  5. Tenker på deg - og håper du er på bedringens vei!

    Gode hilsener fra Brita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.