mandag 21. mars 2011

Frokost 3 - med hjerter

Nå skal jeg ikke trøtte ut folket med alle mine frokoster... Men her er altså den tredje variant av frokost med tabletter:
Havregrøt, deilig og sunn frokost! Havre skal være veldig sundt for kvinner 50+... Grøten lages lett i mikroen. Jeg tar 0,5 dl økologisk havregryn (akurat 1 målebegr fra Ikea) i en dyp tallerken, heller på 1,5 dl vann, et lite saltdryss. 2,5 minutter i mikrobølgeovnen, og VIPS: havregrøt!
En liten prikk godt smør, et lite sukkerdryss av brunt uraffinert sukker og kanel. Litt tørkede tranebær eller annen tørket frukt. = god og mett i magen til litt ut på dagen. Jeg tar jo også disse tablettene og VANN, VANN, VANN....
Vår i mitt vindu med disse deilige hjertene jeg har fått av jentene i Studio Luksus. Fra deres Energi- kolleksjon. Kjempefine, TUSEN TAKK!! Jeg trenger jo all den energi kan få nå!
Her har hjertene kommet i et lite arrangement i gangen. Nærmere påske skal de få henge høyt og fritt på fine greiner. Hjertene selges på Hødnebø, løp og kjøp! Kjempefine som en liten gave. Og hjertets betydning har jeg jo vært inne på flere ganger før.

Formen min er stadig stigende. Det har gått bra med ny reduksjon i Decadronen i dag. Nå venter jeg spent på innleggelsesdato til Haukeland.