mandag 7. februar 2011

Jeg fikk rett!

Så ble det altså Carl Frode Tiller med sin bok "Innsirkling 2" som vant P2 lytternes romanpris!! Og vi som har glede av å lese (og ikke har lest boka), kan bare glede oss enda mer... Det ble nevnt under programmet at man kunne få hjertebank på hver 3. side når man leste den første boka.
Det hørtes bra ut!!

Jeg har nemlig måtte kaste inn håndkleet i forhold til ei bok jeg fikk til jul: "Vinterdvale". Boka så i utgangspunktet så fin ut, og jeg har hatt så lyst til å lese den. Har holdt ut til side 133. Av og til er det jo slik at det løsner litt ute i boka, men nei ikke denne gangen!
Boka er ikke inndelt i kapitler heller, det synes jeg er et stort draw-back. Jeg liker dårlig når alt bare flyter avgårde.....

Mandag og ny uke ligger foran. Jeg har ikke så mye på programmet, men pusler nå med mitt. Ha ei fin og avslappende uke til alle!