onsdag 17. november 2010

Nytt fra Hauken!

Her kommer en liten hilsen fra Bergen - med siste nytt. Ikke rart at jeg har vært slapp og dårlig i det siste: blodprosenten viste seg ved innkomst på sykehuset i dag å være 8,5..... Så lav har jeg ikke vært siden i fjor vinter.
Det føles godt å få en forklaring på hvorfor jeg ikke har vært så god, og så er det enkelt å gjøre noe med. Skal få to enheter blod nå i kveld. Det blir bra!
I mellomtiden kan jeg drømme meg bort med å se på dette bildet fra en tur i fjellene ved hytta vår. Bildet ble tatt i fjor høst, og utsikten er mot Folgefonna.
Kreftforeningen har akkurat vært innom med vafler og kaffe. Det er fast hver onsdag på avdelingen.
Nå skal jeg benke meg og se på Førkveld. Der blir det besøk av Ola Bremnes i kveld. Min interne kontakt sier også at i morgen er det Bo Kaspers og fredag er det Ole Edvard Antonsen/Ole Paus. Mye å glede seg til!

Først kommer vår kjære datter på besøk i sju-tida. I morgen er det kur, som vanlig! Kommer tilbake! Klem til alle som er innom! :-)