søndag 28. november 2010

God advent-søndag!

Første søndag i advent, deilig puslesøndag i heimen.... Fram med staker og stjerne. Enkel advents-stake her i huset. Noen telys, kongler og grantuster på et fat og VIPS så er det nok til å markere tiden nå fram mot jul. Jeg kan avsløre at denne er fra i fjor, Kanskje jeg tar bilder av årets etterhvert når jeg er ferdig pyntet., hvis jeg blir det da!
Når helsa ikke er på topp, er det også flott å kunne sitte hjemme i sofaen og shoppe julegaver. Så nå er det ordnet opptil flere, bl a til han jeg bor sammen med:
Akkurat lik dress som Gelius hadde på Senkveld på fredag......hi,hi (Nei, han jeg bor sammen med er nok ikke så ekshibisjonistisk som Geliussen - heldigvis!) Men jeg handlet hos dem som har designet denne dressen..... Hysj!

I går klarte jeg jammen å være med på et "handleraid" til Sør-fylket med damene. Det gikk fint, faktisk! Klarte å svi av noen penger på
- Fem høns
- Sandnes garn
- Figgjo
- Steintøykjelleren på Ålgård
- IKEA (faktisk var de utsolgt for lilla lys....)

Godt å ta det med ro i dag da. Nå skal jeg til min gamle mor på sykehjemmet og henge opp advents-stjerne. Siden blir det bursdagsfeiring (kveldsmat) hos min bror. Gleder meg!

Kos dere på denne kalde adventsøndag alle sammen!! Og ikke minst sammen med barna i hele adventstida..... Nå er jeg i bedre form, kommer sterkt tilbake!

3 kommentarer:

  1. jeg har også pyntet i heimen i dag:) det er en så koselig tid vi har møte, og ekstra kos er det når vi har familiesammenkomster:) gleder meg jeg også! klem:)

    SvarSlett
  2. Hei Inger!
    Det var litt av en prestasjon du var med på i forrige uke. Stoppestedene dere var innom gir god anledning til mye inspirasjon, og gode muligheter for en slankere lommebok. Egen erfaring er at turneen er mest vellykket sammen med damer.
    Ønsker dere en god adventstid. Hilsen Ragnhild

    SvarSlett
  3. Hei kjære Inger
    En liten hilsen fra Amsterdam. Her laver snøen ned, og jeg sitter klissvåt forran pc,en, etter å ha ruslet rundt i byen. Forvillet meg inn i Red Light distrikt, og det er mangslags liv du. Noen danser med døden, andre sloss med livet....
    Jeg håper du er i form, og at du får ladet opp. Du er iallfall en livskunstner Inger!! Godt at du fikk litt blod å gå på i tillegg.Klem fra Hanne

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.