onsdag 18. august 2010

Bevar ditt hjerte

"Bevar ditt hjerte framfor alt hva du bevarer, for livet utgår fra det!" Ordspr 23,1

Til dere som kikker innom bloggen min for å se hvordan det er med meg, kan jeg nå fortelle at jeg har fått spredning til lungene. Det er påvist tilsammen 8 små svulster i begge lunger. Legen måtte konferere med kolleger, og bestemme videre behandling. Hun ringer meg en av dagene, det blir nok cellegift og sannsynligvis en tøff høst....
Og jeg som har følt meg så bra, full av energi til og med. MEN man vet altså aldri med kreft.

I dag er vi litt satt ut her i huset, samtidig er situasjonen ikke så mye annerledes enn før. Uansett må en ta en dag om gangen, livet er nå - og ingen vet hvor lenge det varer!

Hjertet er også symbolet på kjærlighet, og den er det største av alt!

12 kommentarer:

  1. Det er sant at livet er NÅ, Inger. Det gjelder hver enkelt av oss. Jeg ser at du er god til å nyte livet. Du formidler en enorm livsglede i bloggen din. Kjekt å snakke med deg på Hødnebø den dagen. Humor, kreativitet og masse god energi. Har tenkt mye på deg siden.Så koselig at du har tatt så fint bilde av
    LUKKSUSS hjertet. Du har fått en plass i hjertet mitt også nå.. Klem fra Inger Lise

    SvarSlett
  2. Her kommer masse styrkende klemmer til deg!
    Jeg jobber sammen med Kåre og følger med deg gjennom han og gjennom bloggen din.
    Du har en kjempefin side,både det du skriver og bildene dine.
    Klem fra Mette:)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg satt ut.. av den fantasiske holdningen din som du viser oss! Du er også en fantastisk jente med så mye HJERTEVARME!!
    Kjempegla i deg:))

    SvarSlett
  4. Oj, dette var ikke kjekke nyheter.... Du har jammen rett i at livet er NÅ, -men det er ikke lett å tenke det hele tiden. Ikke for den som er syk ,eller de rundt.
    TENKER PÅ DERE!!!
    Erna.

    SvarSlett
  5. Hadde jeg nå vært liten, hadde jeg sagt: urettferdig! Du har hadde fortjent en hyggeligere beskjed, men slik ble det ikke denne gangen. Nå må du ta vare på deg selv så godt du kan på alle måter,som den estetikeren du er så har du nok godt blikk for fine høstbilder.
    STÅ PÅ, tenker på dere

    SvarSlett
  6. Forferdelig kjedelig beskjed å få ! Men når du / dere har fått summet dere er det bare å " brette opp armene" og håpe på fortsatt mange gode dager etter en sikkert krevende behandling i høst. Stå fortsatt på !!! Du og dine er i mine tanker og bønner :)
    Varm klem :):)

    SvarSlett
  7. Det var triste nyheter, men du må ikke gi opp kampen!! Stå på :) Vi heier på deg! Klemmer fra oss i Folldalsheia

    SvarSlett
  8. Hei!
    så kjedelig og urettferdig!
    - sender deg masse positiv energi og styrke til en tøff høst!

    utrolig bra at du klarer å dele livets mørke og lyse sider gjennom bloggen din!

    Stor klem til deg!
    Jorunn

    SvarSlett
  9. Hei
    Ikke den meldingen jeg håpet på. Tenker mye på deg. Stor klem.

    Randi

    SvarSlett
  10. Aj! Tungt å lese bloggen denne gang, og likevel ikke... fordi du er så ærlig og søker etter lyse punkter.Du viser et liv med realisme og håp, med kraft og mot og med kjærlighet. Sender gode tanker til deg og dem rundt deg.

    SvarSlett
  11. Kjære Inger! Vi her i Oslo tenker også mye på deg, og er sikre på at du vil få styrke til å takle det som kommer. Glad i deg, og glad for denne fine bloggen. ikke gi opp! Vi tenker på deg, føler med deg, og ber på vår måte. Varme hilsener fra Ingvild og Hans-Petter

    SvarSlett
  12. Hei Inger Johanne
    Jeg er innom bloggen din av og til.tenker på deg og dine.dere har fått mange utfordringer som er tøffe.Men håpet er viktig.
    Kjære deg,stå på
    Varme klemmer fra anne kristin

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.