søndag 2. mai 2010

Nå "flytter" jeg!

Tito og Vår på kjøretrening i sitt nye bur i bilen! Litt trangt, men det gikk bra!

SÅRE føtter! Det er den største bivirkningen denne gangen med kuren. Men det har likevel ikke vært så ille som i påsken.


Hver dag tar jeg oljebad, og smører føttene godt. Det lindrer veldig!
I dag er siste dag med tabletter for denne gang, så er det en ukes pause. Det blir godt:)

Ellers kjører jeg til Bergen i kveld - med et lite flyttelass! Skal nå bo på Haukeland hotell, og ha daglig strålebehandling fra mandag 3.mai til og med onsdag 9.juni. Behandlingen tar ca 15 minutter hver dag, og er ikke smertefull. Jeg kommer stort sett hjem i helgene, og er å treffe da.
Ellers er det veldig greit å ha kontakt på sms, mail, tlf og følg gjerne bloggen! Der kommer mer stoff, og ikke bare om helså. Jeg får jo lange og frie dager, så her ligger det an til å treffe "barna" og de muligheter som er i Bergen i mai.
Kommer til å ha bilen med deler av tida, da har jeg anledning til å komme litt rundt til tross for mine såre føtter....