tirsdag 4. mai 2010

Litt av hvert fra Bergen

Hagearbeid i Hardangerveien med deilig lunsj ute i hagen! Etter skive og te blir det boller og jordbær!


Jordbær i skål...

Ja, nå er strålebehandlingen i gang. Føste gang i går og andre gang i dag. Det går veldig bra, har behandling kl 09.30 hver dag, så har jeg hele dagen fri. Det er veldig godt å ha med egen bil til disposisjon. Da kommer jeg meg litt rundt til tross for veldig såre føtter og hender. Så i dag har jeg altså vært i Hardangervn. og jobbet litt i hagen. Da jeg var tilbake på hotellet satt jeg ute i sola i en time. Deilig!

Her på hotellet er det mange skjebner. Mange som har mye å stri med, og nå er det program på TV om Alzheimer. Ja,ja... Et liv er et liv! Får si som Bjørn Eidsvåg: "Det får komma det som komme, det får skje det som skal skje..."

4 kommentarer:

  1. Takk for sist Inger det var en koselig kveldstund, godt å være sammen med deg.
    Flott å se at du "nyter" dagene og ser positivt framover. Lykke til fortsatt i byen der nord.

    SvarSlett
  2. Hei Inger. Så morsomt at du er i gang med dette. Du er ganske imponerende, synes jeg. Og så håper jeg veldig at denne strålebehandlingen nå virker, slik at du kan få god virkning.
    Skriver mer en annen dag.

    Stor klem.
    Forrresten, jeg lette etter bursdag din. Når er den? klem igjen, Lillian

    SvarSlett
  3. Bursdagen min er 27.mai. Så den blir i Bergen den også...

    SvarSlett
  4. Vi følger spent med på utviklingen! Ha en "strålende" uke! Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.