onsdag 13. juli 2011

Dejlig å være norsk i Danmark

Tenk så ble det Danmarks-tur likevel. Vi fikk ikke beskjeden endelig før langt ut på formiddagen fredag 1.juli. Så da ble det full pakking her, og vi stod opp litt over kl fem lørdag for å rekke ferge fra Kristiansand kl halv to. Litt pes, men med god hjelp så gikk reisen alt i alt veldig greit for meg.

En dag dro vi på kaffe besøk på et gammelt badehotell, nydelig utsikt:
Muffins og kaffe..

Et lite bilde av ungdommens danske tursko: (eller var det Grace Kelly?)
Huset var stort, godt utstyrt med alt vi trengte ute og inne. Men da vi kom til parasollen måtte vi le....
Noen hadde prøvd å fikse den med bambus-stenger. Ikke helt vellykket kan man si!
Utsikt fra huset og spiseplassen mot tjernet. Godt å hvile blikket på.... Et lite dansk flagg markerer crocket-målet.
I tjernet var det flotte vannliljer, kjempefine. Men det gikk ikke an å bade i tjernet.
En fantastisk flott reise for meg der jeg nøt hver en dag sammen med "mine".... Jeg er svært takkmenlig for den!