søndag 26. juni 2011

Nå er det lenge siden sist jeg har gitt lyd fra meg. Mange lurer nok da på hvordan det går... Først av alt må jeg si tusen takk for alle kommentarer, omsorg og svært hyggelige hilsener!

Dette innlegget skal handle om bøker og lydbøker. Dette fordi bloggen også er en slags dagbok for meg, som jo også nå når jeg slett ikke er så god handler om mer enn sykdom. Litteratur og film er en viktig del av mitt liv.

Bøkene først:


Den første boka er halvdokumentarisk, visstnok litt omdiskutert. Men jeg synes den var veldig lesverdig om en sann idealist som setter seg som mål å bygge skoler i små landsbyer i Nord-Afganistan.

Den andre boka handler om tre generasjoner kvinner under revolusjonen i Uruguay og Argentina. Sterk lesning!

Lydbøkene bare ramses opp:
"Summen av dagene" av Isabell Allende
"Jordmor på jorda" av Edvard Hoem

Absolutt å anbefales begge to. Ellers var jeg på biblioteket sist uke, og lånte mange flere lydbøker. Så her kommer mer!!

See you soon!