onsdag 11. mai 2011

Tanker etter regnet

Nå har jeg begynt å gå tur på formiddagen igjen. Det er deilig å komme seg ut og bevege kroppen...
I går gikk jeg til Litlabjørg (for de som er lommekjent) og Hålandsvn tilbake.
Det var deilige friske dufter etter litt regn om natta. Og fuglesang! Og nyfødte lam overalt, og mødrene deres som hadde vært gjennom fødsel, passet godt på sine små. Mens de spiste saftig gress.
Det er jo fantastisk å ta inn alt dette med alle sanser, og virkelig nyte våren. Samtidig som jeg bærer en sorg i meg på den måten at jeg skal jo gi slipp på dette også.
Hvordan det blir etter at man er død, er det jo ingen som vet. Men kan jo tro og håpe at det kanskje blir et sted med de gode tingene. Men gater av gull er ikke noe for meg.
Da heller fuglekvitter, fine vårblomster, nyfødte lam m.m

Men SØPPEL OG SKROT trenger det ikke være....

De som vil kan jo kose seg med å se på dette flotte programmet, som Rebecca (Erlends samboer) har laget, ved å trykke på denne linken Dronninga av Queens Gjett hvem som har strikket lua hun har på seg?

Ha en fin kveld! Jeg er alene hjemme, og har en deilig kveld i min glassveranda. Har fyrt opp gassovnen for første gang i år. Nå skal jeg virkelig nyte skumringen etterhvert.