mandag 12. juli 2010

Mer av det svarte

....dette ville ikke min mor likt......
En gammel toalettstol som jeg har arvet fra Karmøy kommune - nedlagt aldershjem for lenge siden, har fått "new look" - og litt blomsterpynt! Synes den ble ganske dekorativ i hagen. Den blir enda finere når blomkarsen kommer seg og klatrer oppetter stolryggen.
Så har jeg malt en hylle svart, og montert opp i glasshuset. Ble inspirert av en av interiørbloggerne. Det går an med noe annet enn bare alt hvitt også. Det virker som alle husmorbloggere har alt hvitt i sitt hjem.....
Mors gamle tekanne har fått en erteblomst og hedersplass på hylla. Fin!

Ekte russiske "babusjkaer" (kjøpt av far på reise i Russland en gang på 1900-tallet) har også kommet fram fra glemselen i kjelleren.....

Det var alt for nå, ha en fin dag i ferien! Jeg skal treffe venninner for kafebesøk i byen. See U!

5 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Søt tekanne også:) Ser ut som du har fått energien tilbake for fullt!

    SvarSlett
  2. Ååååååå for ei skjønne tekanne med JORDBÆR :))
    Jeg er veldig svak for alt med jordbær på:))
    Du er jammen flink med malerkosten, det ble jo så fint!!

    SvarSlett
  3. Så skjønn JORDBÆR tekanne:)) Jeg er veldig svak for alt med jordbær på, du er jammen flink med malerkosten, alt ble så fint :))

    SvarSlett
  4. Hei Inger.
    Kjekt å lese bloggen din, fikk adressen fra Mari-Ann. Du er utrolig flink til å gjøre det koselig rundt deg. Fortsatt god sommer til deg og dine.

    Klem fra Anne Melkevik

    SvarSlett
  5. Herlige små detaljer du viser oss fra hjem og hage til inspirasjon.Tøfft med svart også. Jeg har litt forskjellig jeg skal stelle i stand på hytta i sommer, og nå har jeg fri i 4 uker, herlig.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.