tirsdag 6. juli 2010

Helsestatus


Nå går jeg ubesværet på min daglige tur til Bjørgene!
Fotsålene er altså mye mye bedre selv om de er tørre, og trenger å smøres morgen og kveld fortsatt. Det samme gjelder håndflatene. Huden i stråleområdet er også blitt veldig bra. Sist fredag fikk jeg kontrollert blodprosenten, den var 11,2 (gange med 7 for de som vil ha det på "gamlemåten") - og det er bra! Jeg har ikke brukt smertestillende medisiner på flere uker heller. Så jeg har det ganske bra for tida.....!!!
Litt stikk i svulstområdet riktignok, trøtt og litt kvalm av og til. Dette er nok til å gjøre meg engstelig. Så uroen og usikkerheten ligger like under overflaten. :-/

Dette var litt om meg og helså for tida. Jeg har det bra altså! Mye besøk og samvær med venner og familie, og til og med krefter til å jobbe med huset innimellom.

Og Vår hun vokser og har mye energi å ta ut. Rene krapylet til tider!

3 kommentarer:

  1. Så flott å høre Inger!!:)) Gode nyheter for oss som er glade i deg:))Nyt dagene, enten det er regn eller solskinn og så sees vi vel,vi håper at dere kommer på besøk på hytta til oss:))

    SvarSlett
  2. Hei!
    jeg stikker innom bloggen din innimellom, hyggelig og lese at formen din er på oppadgående!
    - jeg kom over noen gamle bilder, bla av oss som småjenter ..... vi var veldig søte....
    du kan se dem i min blogg.

    håper du får noen varme og fine sommerdager fremover!

    Jorunn

    SvarSlett
  3. Hei Inger
    Så godt å høre at du har det bedre. Jeg skjønner at uroen sniker seg frem når du kjenner stikking og aktivitet, men du vet jo ikke helt hva det skyldes? Det trenger ikke bety noe negativt.
    Her har alt stått på hodet ettersom vi har fått nytt IKEA kjøkken. to snekkere brukte 66 timer på å sette det opp. Vi har jo opp til 5 cm forskjellig høyde mellom gulv og tak(helt sant!)Jacob sørger over sitt gamle vintage kjøkken, muggspist og mølbefengt til tross..... ja du kjenner jo han. Monsen er fortsatt sjef i huset, og har nå også begynt å ta seg inn hos naboer. Nyinflyttet nabo kom helt oppklort med et meget anstrengt smil og ga han bestemt i fra seg. Beskjeden var klar, hold dette dyret inne. Så nå har han husarrest. Han skraper på vinduer i lengsel etter hagen, men..... this avenue of pleasure is closed....iallfall for en stund. Vi ringes, snakkes, skrives. Hanne

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.