mandag 10. mai 2010

Hjemmehelg og ny uke på Haukeland

Godt å være hjemme i helga, hos han far og voffane... Borte bra, men hjemme best er det jo noe som heter - og det er sant! Vet ikke om det er behandlingen som tar på eller opphold i Bergen, jeg har hvertfall vært trøtt i helga, og en god hvil på glassverandaen er ikke dumt i den sterke nordavinden...


I drivhuset er det også lunt og fint i den sterke vinden. Her er tomatplantene kommet på plass og vanningsanlegget er på, så det ordner seg selv mens mor er borte.
SKREKK OG GRU!
Jeg skal bare si at det er ikke godt å gå så langt på slike føtter.
I dag har jeg begynt på ny tablettkur etter pause i en uke. Dosen er ytterligere redusert, det er visst bra med kombinasjonen mellom cellegift og strålebehandling. Så får vi se etterhvert hvordan effekt og bivirkninger utvikler seg. Jeg har det bra til tross for disse plagene, og motet er der fortsatt.

5 kommentarer:

  1. Lykke til kjære Inger med behandlingen denne uken, alt godt ønsker jeg for deg!!Tipper du gleder deg til å komme hjem å se hvor mye plantene har vokset:) Klem !!

    SvarSlett
  2. Misunner deg det drivhuset!! Men for noen såre føtter, det så vondt ut.. Vi er forresten litt trøtte her i huset også ;-) Hilsen Ingunn.

    SvarSlett
  3. Hei Inger, disse bildene er både vakre og ikke.Foten din ser ikke ut til å ha det bra.Er det sånn at viss det bedrer seg så går det nokså fort framover? Synes du ser sliten ut, men du skriver likevel med håp i stemmen som vi andre skulle hatt mer av. Gode dager ønsker jeg deg i alle fall.At et drivhus kan være så fint, hadde jeg aldri drømt om.

    SvarSlett
  4. Kos deg så mye du kan og det er mye. For noen føtter og hender. Det er mye du skal igjennom, men da er det hyggelig med drivhuset. Gleder en matmons å se at tomatene snart er modne... Snakkes.

    SvarSlett
  5. Du må ha lykke til med behandlingen i Bergen, får satse på at kombinasjonen tilsutt gjør beina og hendene bedre. Du er flink til å holde positivt fokus.
    jeg er nå kommet meg til Sørlandet etter noen dager i Oslo og omegn. koser meg med begge barnebarna, hentet Christofffer i Våle på vei nedover og han blir til lørdag.
    Ha det godt Inger

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.