torsdag 15. april 2010

Siste nytt

YES! KUREN HAR VIRKA.....

Nå sitter jeg på ferga på vei hjemover. Mange dager med mye venting og undersøkelser er over for denne gang.
Kuren ahr altså virket, og svulsten er ikke blitt større. Opplegget videre blir at jeg skal begynne med ny kur på mandag med reduser dose Til 800 mg morgen og kveld.
Neste torsdag skal jeg til Haukeland for CT-forberedelse til stråling. Begynner strålebehandling ca to uker etter det. Da blir det altså cellegift og stråling i kombinasjon.
Jeg føler meg fin nå, bare litt hudløs på hender og føtter...

Blir godt å komme hjem til mye liv i heimen - med valpen og greier!

Ellers vil jeg benytte anledningen til å takke for alle gode kommentarer, ønsker og omsorg! Får du ikke til å legge inn kommentar på bloggenn er det helt o.k. med mail eller sms.

10 kommentarer:

  1. Fantastisk flott nyhet kjære Inger, har vært så spent idag på hva beskjed du fikk og dette er utrolig fin nyhet:)) Kos deg masse disse dagene med lille Vår:)) klem og klem fra Unni!!

    SvarSlett
  2. det var godt å høre! du må bare kjempe videre!! Kos deg med "babyen"!

    SvarSlett
  3. Godt å høre at det var positiv tilbakemelding du fikk idag. Krysser fingrer og tær for kommende behandling.Kos deg med valpen :)

    SvarSlett
  4. Kristin Mortveit15. april 2010 kl. 19:53

    JIPPI!! det var godt å hørre :)

    klem Kristin!

    SvarSlett
  5. Det var verkeleg ein gla-nyhet! Då kan me stola på at alt ordnar seg for snille jenter!

    SvarSlett
  6. Skal sei bloggen tar av kjære moder, du har jo allereie ein lesarhærskare Ü

    Nå er det eg som sitt på ferja, og nå har eg gjort det litt lettare å kommentera, trur eg....

    God kvelds, og kos deg med Vår!

    SvarSlett
  7. Så flott med gode nyheter, men det er en tøff behandling du skal ha. Kos deg med Vår og resten av våren.

    SvarSlett
  8. Å, det var godt å høre!
    Ha en virkelig god helg med både tobeinte og firbeinte. Hørte at valpen var skjønn....
    Skal hilse mye fra Steffen

    SvarSlett
  9. Kjære svigerinne,
    Så godt å høre. Alle her gleder seg med deg! Godt med lønn for strev.
    Kos deg med valpen i helgen. Flere bilder takk!
    Hanne

    SvarSlett
  10. Så godt Inger !! Stor klem fra Anne Grethe

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.