onsdag 7. april 2010

Rapport fra Haukeland

For dem som vet om min helsesituasjon, og lurer på hvordan det går med meg, kan jeg fortelle at i dag har jeg hatt legetime på Haukeland.

Jeg har hatt store bivirkninger av behandlingen som har pågått de siste seks ukene. Det verste har vært endringer og brannfølelse i hender og føtter.

Nå vil legen ta ny CT for å se om kuren også har hatt effekt på svulsten, før hun bestemmer videre behandling. Skal innlegges på Haukeland for undersøkelse på mandag.
Hennes alternativer er å ytterligere redusere doseringen, eller å avslutte all behandling!!! ):

Det er tøffe tak, men som alltid samler jeg på gode øyeblikk. Det er alltid kjekt å besøke "ungene" i Bergen. Og på vei hjem møtte jeg en tidligere kollega, Margaret. Hun tilbød meg skyss og kjørte meg helt hjem. Skravla gikk i ett hele tiden. Hyggelig!