tirsdag 13. april 2010

Hilsen fra Haukeland

Hallo alle som er nysgjerrig på hvordan det går på Haukeland.
Jeg ble altså lagt inn i går (mandag), men er ikke satt opp til CT-undersøkelse før onsdag, og det var ikke mulig å framskynde denne timen. (Som alltid effektivt i norsk helsevesen....)

Min blod prosent var bare 9.0 ved innkomst (ca 63%). Derfor sitter jeg nå og venter på blodtransfusjon. Det blir det som skjer i dag.

Jeg har sovet hos Erlend og Rebecca i natt, og det blir nok aktuelt fram til torsdag. Når jeg er ferdig her i dag, så får jeg dra til Hardangervn og nyte sola!!!

4 kommentarer:

  1. ok, fortsetter å krysse fingrene for deg!!

    SvarSlett
  2. Dette var en flott løsning for meg som ofte føler meg litt hjelpesløs , men likevel ønsker å vite hvordan du har det, men ikke vet om jeg blir litt masete med sms\er.
    Nå skal jeg følge med her du! Og så kreative som disse sidene tegner til å bli så blir det noe å glede seg over midt oppi at det er mye som er vanskelig å lese og forstå skal skje deg. Beste hilsen Lillian som "heiv" seg på maskinen da meldingen kom på tlf.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Forhåpentlig er CT-en unnagjort nå, men ting tar tid. Lykke til :-)). Gratulerer som "mor" til en liten i dag. Spennende! Hilsen mari-Ann

    SvarSlett
  4. Sammen har vi vært i kveld i bokklubb, der du er midt blandt oss like engasjert som altid... og så vet vi, og du forteller litt om disse behandlingdager som de fleste av oss ikke aner rekkevidden av. Takk Inger for at du deler, og slik gir livsmot. Vil gjerne følge deg her på bloggen.

    Nydelige valpebilder og kattepus!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.